Grafische vormgeving uit Zeeland

Design
La Dolce Vita, grafische vormgeving met passie

Wij houden van origineel, mooi en opvallend grafisch ontwerp. Met grafische precisie ontwerpen we uw logo, uw huisstijl en ontwikkelen we uw brandingstrategie. Met 15 jaar design ervaring ontwerpen wij alle mogelijke marketingmiddelen. We willen telkens weer verrassen. La Dolce Vita is een eindeloze bron van inspiratie. Grafisch design met passie.

Branding, Design
Folder Veere Stad
Folder Veere Stad

Het ontbrak de prachtige stad Veere aan een duidelijke eenduidige uitstraling. La Dolce Vita adviseerde om citybranding en citymarketing toe te passen. Dit heeft geleid tot een compleet nieuwe uitstraling van alle huisstijlitems. ‘Veere is meer’ is de slogan die La Dolce Vita bedacht en heeft uitgewerkt in folders, posters, flyers, plattegrondkasten, banieren, entreeborden, website, social media, etc.

Design
Brochure MBC
Brochure MBC

Inmiddels zijn ze van naam veranderd, maar aangezien we toch erg trots zijn op de grafische vormgeving van de brochure laten we hem nog even in ons portfolio staan.

Design
Brochure / Informatieboek de Onrust
Brochure / Informatieboek de Onrust

Voor de Onrust heeft La Dolce Vita al zeer veel huisstijlmiddelen ontworpen zoals de folder, website, menukaarten, busbedrukking enzovoort. Deze keer was de informatiemap aan de beurt. De geschreven gids van de prachtige rondleidingen.

Design
Brochure Raamboeners
Brochure Raamboeners

De brochure voor de raamboeners betrof een redesign. Omdat de eerdere folder geen succes had werd La Dolce Vita gevraagd een nieuw ontwerp voor een brochure te maken. En passant hebben we de gehele vormgeving van de huisstijl meegenomen in het proces.

Design
Brochure Mobiele Bewaking
Brochure Mobiele Bewaking

De grafische vormgeving van de brochure is ontworpen door La Dolce Vita. Strak, zakelijk en degelijk, maar wel kleurrijk, opvallend en zeer herkenbaar.

Design
ADRZ- artsenbijeenkomst
ADRZ- artsenbijeenkomst

Het ADRZ wil aansturen op een betere samenwerking / communicatie met huisartsen. Voor het eerste dokterscafé ontwierp La Dolce Vita deze uitnodiging.

Design
De Jonge Johannes – verpakking
De Jonge Johannes – verpakking

Voor de Molen de Jonge Johannes mocht La Dolce Vita de gehele uitstraling ontwerpen. Van visitekaartje tot website met webshop. Voor de Winkel van de Jonge Johannes bedachten we een nieuwe verpakking voor de pannenkoekenmeel wat nu een gewild artikel is in de winkel.

Design
Eikado – verpakking
Eikado – verpakking

Eikado is een nieuw product opgezet door enthousiaste Zeeuwse ondernemers. Eikado is een kado; lekkere chocolade met daarin een leuk en waardevol kado. Altijd verrassend en origineel. Niemand weet wat erin zit, tot het geopend is. Net als vroeger met de kleine verrassingseieren. Met veel energie ontwikkelden we in korte tijd de huisstijl, de uitstraling, de doosjes, het displaymateriaal, de posters, folders en leaflets, advertenties, de beursstand en de website: www.eikado.nl

Design
Hof Poppendamme – huisstijl
Hof Poppendamme – huisstijl

Hof Poppendamme is de vernieuwde natuur-, speel- en beleefboerderij. In hartje Walcheren, in een heel klein plaatsje genaamd Poppendamme ­kunnen kinderen heerlijk spelen en volwassenen heerlijk genieten en ­relaxen. Binnenkort is ook het nieuwe restaurant gereed. De volledige huisstijl mochten wij realiseren, waarbij de authentieke uitstraling van de boerderij overeind moest blijven. Ga er eens langs, het is er heerlijk vertoeven…