Grafische vormgeving uit Zeeland

Design
Hof Poppendamme – huisstijl
Hof Poppendamme – huisstijl

Hof Poppendamme is de vernieuwde natuur-, speel- en beleefboerderij. In hartje Walcheren, in een heel klein plaatsje genaamd Poppendamme ­kunnen kinderen heerlijk spelen en volwassenen heerlijk genieten en ­relaxen. Binnenkort is ook het nieuwe restaurant gereed. De volledige huisstijl mochten wij realiseren, waarbij de authentieke uitstraling van de boerderij overeind moest blijven. Ga er eens langs, het is er heerlijk vertoeven…

Design
de Onrust – folder rondvaarten
de Onrust – folder rondvaarten

De Onrust is een prachtig passagiersschip dat aangemeerd ligt in Burghsluis. Het foldermateriaal hebben we gerestyled zodat het meer recht doet aan hun mooie product. Inmiddels heeft La Dolce Vita ook een reserveringssysteem voor ze gemaakt en de website voor de Onrust gerealiseerd: www.ms-onrust.nl

Branding, Design
Rijkse – huisstijl
Rijkse – huisstijl

Tijden veranderen en zo ook de wereld van de accountancy. AAR heette het accountantskantoor voorheen. La Dolce Vita heeft hierin geadviseerd en ontwikkelde het nieuwe logo en huisstijl en rolde die over de gehele breedte uit. Van briefpapier tot informatiemap, van advertentie tot gevelbord. Bijzondere aandacht was er voor de aanwezigheid op de Social Media. Met de nieuwe social media strategie is Rijkse inmiddels één van de meest actieve kantoren is op de Social Media. Hoofddoel: imagobepaling, maar ook een grote verbetering van de vindbaarheid via Google. Missie geslaagd want zoals ze zelf zeggen: Samen bereiken we meer! Go Rijkse!

Design
Woonboulevard de Mortiere
Woonboulevard de Mortiere

Sinds de start van de Woonboulevard de Mortiere bewaakt La Dolce Vita de huisstijl van de Woonboulevard de Mortiere. Onlangs is het terrein aangevuld met sfeervolle fotoborden van 3×1 meter! 10 stuks die we per seizoen wisselen, zodat de sfeer van de Woonboulevard mee verandert met het seizoen.

Design, Marketing
Zeeuwse Gasten – Marketing & design
Zeeuwse Gasten – Marketing & design

Zeeuwse gasten is bijzonder actief op het Zeeuwse schiereiland Schouwen. Vrijwel het gehele eiland staat bol van de activiteiten die zij daar verrichten. Op dit moment is La Dolce Vita hard bezig om via een restyling van de middelen er voor te zorgen dat Zeeuwse Gasten de aandacht krijgt die ze verdient, onder ander d.m.v. een persoonlijke benaderingscampagne naar scholen en bedrijven.

Design, Marketing
Rijkse Connect – Marketingstrategie
Rijkse Connect – Marketingstrategie

Ben je een bedrijf of een product? Soms is het noodzakelijk om de branding en marketingstrategie hierop aan te passen. Corporate marketing is namelijk iets anders dan productmarketing. Dat werd wel duidelijk toen we het product Rijkse Connect van Rijkse gingen promoten. Het product gaven we een eigen logo en een eigen uitstraling die mooi en naadloos past binnen de huisstijl van de corporate organisatie Rijkse. Soms moet je om een product onder de aandacht te brengen dit product los van de eigen dienstverlening durven koppelen en er een unieke marketingstrategie voor bedenken. Rijkse Connect is nu één van de snelstgroeiende online boekhoudpakketten.

Design, Marketing
Zizo! Geregeld – Marketingstrategie
Zizo! Geregeld – Marketingstrategie

5 bouwgerelateerde bedrijven in een samenwerkingsverband op zoek naar een marketingstrategie om diverse sectoren te benaderen waaronder onderwijs, overheid, zorg, VVE en Eigenaren van Vastgoed. La Dolce Vita ontwikkelde logo, brochures en marketingstrategie, toegepast op iedere sector. Resultaat: een frisse, informatieve, en overtuigende brochurelijn als aanzet voor de direct marketing activiteiten.