Grafische vormgeving, branding en design uit Zeeland

Design
Brochure Raamboeners
Brochure Raamboeners

De brochure voor de raamboeners betrof een redesign. Omdat de eerdere folder geen succes had werd La Dolce Vita gevraagd een nieuw ontwerp voor een brochure te maken. En passant hebben we de gehele vormgeving van de huisstijl meegenomen in het proces.

Design
Brochure Mobiele Bewaking
Brochure Mobiele Bewaking

De grafische vormgeving van de brochure is ontworpen door La Dolce Vita. Strak, zakelijk en degelijk, maar wel kleurrijk, opvallend en zeer herkenbaar.

Design
ADRZ- artsenbijeenkomst
ADRZ- artsenbijeenkomst

Het ADRZ wil aansturen op een betere samenwerking / communicatie met huisartsen. Voor het eerste dokterscafé ontwierp La Dolce Vita deze uitnodiging.

Design
De Jonge Johannes – verpakking
De Jonge Johannes – verpakking

Voor de Molen de Jonge Johannes mocht La Dolce Vita de gehele uitstraling ontwerpen. Van visitekaartje tot website met webshop. Voor de Winkel van de Jonge Johannes bedachten we een nieuwe verpakking voor de pannenkoekenmeel wat nu een gewild artikel is in de winkel.

Design
Eikado – verpakking
Eikado – verpakking

Eikado is een nieuw product opgezet door enthousiaste Zeeuwse ondernemers. Eikado is een kado; lekkere chocolade met daarin een leuk en waardevol kado. Altijd verrassend en origineel. Niemand weet wat erin zit, tot het geopend is. Net als vroeger met de kleine verrassingseieren. Met veel energie ontwikkelden we in korte tijd de huisstijl, de uitstraling, de doosjes, het displaymateriaal, de posters, folders en leaflets, advertenties, de beursstand en de website: www.eikado.nl

Design
Hof Poppendamme – huisstijl
Hof Poppendamme – huisstijl

Hof Poppendamme is de vernieuwde natuur-, speel- en beleefboerderij. In hartje Walcheren, in een heel klein plaatsje genaamd Poppendamme ­kunnen kinderen heerlijk spelen en volwassenen heerlijk genieten en ­relaxen. Binnenkort is ook het nieuwe restaurant gereed. De volledige huisstijl mochten wij realiseren, waarbij de authentieke uitstraling van de boerderij overeind moest blijven. Ga er eens langs, het is er heerlijk vertoeven…

Design
de Onrust – folder rondvaarten
de Onrust – folder rondvaarten

De Onrust is een prachtig passagiersschip dat aangemeerd ligt in Burghsluis. Het foldermateriaal hebben we gerestyled zodat het meer recht doet aan hun mooie product. Inmiddels heeft La Dolce Vita ook een reserveringssysteem voor ze gemaakt en de website voor de Onrust gerealiseerd: www.ms-onrust.nl

Branding, Design
Rijkse – huisstijl
Rijkse – huisstijl

Tijden veranderen en zo ook de wereld van de accountancy. AAR heette het accountantskantoor voorheen. La Dolce Vita heeft hierin geadviseerd en ontwikkelde het nieuwe logo en huisstijl en rolde die over de gehele breedte uit. Van briefpapier tot informatiemap, van advertentie tot gevelbord. Bijzondere aandacht was er voor de aanwezigheid op de Social Media. Met de nieuwe social media strategie is Rijkse inmiddels één van de meest actieve kantoren is op de Social Media. Hoofddoel: imagobepaling, maar ook een grote verbetering van de vindbaarheid via Google. Missie geslaagd want zoals ze zelf zeggen: Samen bereiken we meer! Go Rijkse!

Design
Woonboulevard de Mortiere
Woonboulevard de Mortiere

Sinds de start van de Woonboulevard de Mortiere bewaakt La Dolce Vita de huisstijl van de Woonboulevard de Mortiere. Onlangs is het terrein aangevuld met sfeervolle fotoborden van 3×1 meter! 10 stuks die we per seizoen wisselen, zodat de sfeer van de Woonboulevard mee verandert met het seizoen.

Design, Marketing
Zeeuwse Gasten – Marketing & design
Zeeuwse Gasten – Marketing & design

Zeeuwse gasten is bijzonder actief op het Zeeuwse schiereiland Schouwen. Vrijwel het gehele eiland staat bol van de activiteiten die zij daar verrichten. Op dit moment is La Dolce Vita hard bezig om via een restyling van de middelen er voor te zorgen dat Zeeuwse Gasten de aandacht krijgt die ze verdient, onder ander d.m.v. een persoonlijke benaderingscampagne naar scholen en bedrijven.