Marketing

Marketing
La Dolce Vita, marketing uit Zeeland

Marketing- en reclamebureau La Dolce Vita in Zeeland legt de focus op een sterke visuele communicatie en effectief inzetten van marketing middelen. We bepalen wie u wilt bereiken en wat u wilt bereiken en zorgen dat u daarin slaagt. Door goed te luisteren naar de vraag van de klant, ziet La Dolce Vita juist die dingen waar anderen naar op zoek zijn. Dat maakt het grote verschil tussen bijna raak en midden in de roos.

Marketing
Marketingcampagne Neem Geen Risico
Marketingcampagne Neem Geen Risico

Voor verzekeraar Progrezz bedachten we een campagne om de nadruk te leggen op AOV verzekeringen. De meeste ZZP-ers hebben deze niet vanwege de prijs. Met de campagne leggen we de risico’s bloot en laten we zien dat als je het goed aanpakt een AOV niet duur hoeft te zijn. Meer informatie op www.neemgeenrisico.nl

Marketing, Websites
Het Zeeuwse Nieuws – online marketing krant
Het Zeeuwse Nieuws – online marketing krant

Erg trots zijn we op ‘Het Zeeuwse Nieuws’. De online krant van ondernemend Zeeland. Of je nu vanuit een bedrijf of een stichting werkt, met een commerciële, culturele of maatschappelijke doelstelling. Iedereen mag de krant gratis voorzien van artikelen. De Zeeuwen zijn zelf journalist en kunnen gratis artikelen plaatsen. Heb jij Zeeuws nieuws? Werk je bij een bijzonder Zeeuws bedrijf of werk je aan een spectaculaire innovatie? Publiceer het op het nieuwe online platform! Een krant waar niet journalisten maar de lezer en de schrijver bepalen of iets nieuwswaardig is of niet.

De wereld is veranderd: waar bedrijven in het verleden reclame moesten maken om kopers voor hun producten te vinden, gaan consumenten steeds meer zelf op zoek naar de oplossing voor hun probleem. Als je artikel op de website is geplaatst, maak je direct gebruik van het grote aantal potentiële lezers die Het Zeeuwse Nieuws genereert via de Social Media en online marketing. Soms gaat een artikel wel eens ‘viral’. Dan wordt het door veel mensen gedeeld, geliked en gelezen. Maar je kan ook gebruik maken van de online marketing opties. Daarmee wordt je geholpen om je artikel een groter bereik te geven. Een mooie initiatief om je bedrijf breed en laagdrempelig te positioneren. www.hetzeeuwsenieuws.nl

Marketing
Marketingcampagne Kemkens
Marketingcampagne Kemkens

Voorheen Delta Gasservice, nu Kemkens! Met een complete rebrandingcampagne wisten we in korte tijd de nieuwe naam bij heel veel Zeeuwen onder de aandacht te brengen. Een folder Huis aan huis, radiocommercials, banners op Nu.nl, en advertenties in regionale kranten vormden een belangrijke basis. Maar de kracht van Social Media kan overdonderend zijn. Speciaal voor deze campagne hebben we een selfieteam opgezet. Gewapend met selfiestick en camera maakten zij in zeven steden in totaal maar liefst 1600 selfies met toevallige voorbijgangers. Het leverde heel veel vrolijkheid, maar vooral een enorm bereik op door de tag-jezelf-actie die er aan gekoppeld was. Meer dan 500.000 bewegingen op onze Social Media pagina. We hadden het van te voren uitgerekend en gehoopt, maar als het dan gebeurd zoals je het bedacht hebt, word je daar wel erg blij van. Een zeer succesvolle campagne voor een zeer succesvol bedrijf. Kemkens, aangenaam!

Design, Marketing
Zeeuwse Gasten – Marketing & design
Zeeuwse Gasten – Marketing & design

Zeeuwse gasten is bijzonder actief op het Zeeuwse schiereiland Schouwen. Vrijwel het gehele eiland staat bol van de activiteiten die zij daar verrichten. Op dit moment is La Dolce Vita hard bezig om via een restyling van de middelen er voor te zorgen dat Zeeuwse Gasten de aandacht krijgt die ze verdient, onder ander d.m.v. een persoonlijke benaderingscampagne naar scholen en bedrijven.

Marketing
Bibliotheken – Marketingcampagne
Bibliotheken – Marketingcampagne

Uw klant wil meer. Dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven. Onder die noemer bedacht La Dolce Vita een marketingcampagne voor de Bibliotheken om te communiceren wat de klant dan mag verwachten. De wereld van Bibliotheken verandert namelijk voortdurend. De campagne is succesvol ontvangen. We zijn er trots op dat we voor zulke mooie organisaties mogen werken.

Design, Marketing
Rijkse Connect – Marketingstrategie
Rijkse Connect – Marketingstrategie

Ben je een bedrijf of een product? Soms is het noodzakelijk om de branding en marketingstrategie hierop aan te passen. Corporate marketing is namelijk iets anders dan productmarketing. Dat werd wel duidelijk toen we het product Rijkse Connect van Rijkse gingen promoten. Het product gaven we een eigen logo en een eigen uitstraling die mooi en naadloos past binnen de huisstijl van de corporate organisatie Rijkse. Soms moet je om een product onder de aandacht te brengen dit product los van de eigen dienstverlening durven koppelen en er een unieke marketingstrategie voor bedenken. Rijkse Connect is nu één van de snelstgroeiende online boekhoudpakketten.

Design, Marketing
Zizo! Geregeld – Marketingstrategie
Zizo! Geregeld – Marketingstrategie

5 bouwgerelateerde bedrijven in een samenwerkingsverband op zoek naar een marketingstrategie om diverse sectoren te benaderen waaronder onderwijs, overheid, zorg, VVE en Eigenaren van Vastgoed. La Dolce Vita ontwikkelde logo, brochures en marketingstrategie, toegepast op iedere sector. Resultaat: een frisse, informatieve, en overtuigende brochurelijn als aanzet voor de direct marketing activiteiten.